نمادهاي فراماسونري و يهود(عکس)
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):
باکس 24

نظرات شما عزیزان:

♥نیـــا یـــــــــــــــش♥
ساعت23:56---17 شهريور 1392
سلام سعید...
مرسی که بهم سر زدی. واقعا خوشحالم کردی. بازم بهم سر بزن.
ضمنا وبلاگ خوبی داری.امیدوارم موفق باشی
من لینکت کردم تو هم منو بلینک


ستایش
ساعت14:15---12 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااام سعید جان وب ات عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییه افرین به منم سر بزن خوشحال میشم.......
راستی لینک ات کردم لینکم کن عزیز


yasi
ساعت12:11---11 شهريور 1392
من قبول ندارم!!یعنی این همه بچه های کوچیک ستاره میکشن تو دفتراشون...دارن نماد کابالا رو میکشن؟ستاره معمولی که خودمون میکشیم هم 5تاپرداره فقط!نماد خاصی هم نیست!یعنی این همه ستاره های رنگی برای تولدا میفروشن،دارن نماد کابالاهارو میفروشن؟؟امکان نداره!

ستاره ی 5پر
ساعت11:33---11 شهريور 1392
واقعامرسی که اینارو به اطلاع مامیرسونی ولی یه نکته،یهودیا شیطان پرست نیستن!
اخه نوشته بودی فراماسونری و یهود!


jigily
ساعت15:49---10 شهريور 1392
سلام عزیزم لینک شدی

SsOoGgOoLlIi
ساعت13:02---10 شهريور 1392
سلام گلم شماهم وب قشنگی داری گلم موفق باشی...

محمد
ساعت15:37---9 شهريور 1392
سلام دوست عزیزم من ی وب گروهی ساختم خوشحال میشم تبادل لینک بکنیم و اگه خواستی بیای و ب ما بپیوندی

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:27---8 شهريور 1392
يه وقــــتایی که دلت گـرفته

بغض داری، آروم نـیستی، دلت بـــراش تـنگ شده

حـوصله هـیـچـکسو نـداری

به یــاد لحظه ای بیفت کـه اون هــمه ی بی قـراری هــای تـو رو

دیـــد، امــا

چـشمـاشـو بست و رفــت !!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت16:27---8 شهريور 1392
خبربه دورترین نقطه جهان برسد

نخواست او به من خسته،بی گمان برسد

شکنجه بدتر ازاینکه پیش چشم خودت

کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد؟


مسعود
ساعت22:44---7 شهريور 1392
سلام دوست عزیز
مرسی ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی
مطالب وبت زیبا بود و اموزنده
ولی قالب وبت زیاد مناسب نیس
من شمارو لینک کردم
شماهم لطف کن منو بلینک
بازم بهم سربزن
منتظرت هستم بی صبرانه
فعلابای


شیدای خدا
ساعت18:16---7 شهريور 1392
سلام...ممنون ازین که بهم سر زدی من شما رو لینک کردم شما هم لطف کن لینکم کن.
بازم بهم سر بزن


Roomina
ساعت17:17---7 شهريور 1392
slm asisam vebet bahale az matalebesh estefade kardam khoosham umad...Rasti mc k b vebe man sar dazi.man tooroo link s mikoonam

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:31---6 شهريور 1392
تــو مــــیروی و مـــن فـــقط نــگاهت مــیکنم ...
تـــعجب نـــکن کـــه چـــرا گـــریــه نــــمیکنم ،
بــی تــو یــک عــمر فـــرصت بــرای گـــریستن دارم ...
بـــرای تــماشای تـــو
هـــمین یــک لـــحظه بـــاقیست ...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:31---6 شهريور 1392
مــا عــادت کـــردیم وقــتی فــیلم بــه تـــیتراژ رســـید:
اگــه تــوی خــونه بــاشیم دســتگاه رو خــاموش کــــنیم،
اگــه تــوی ســینما بــاشیم ســالن رو تـــــرک کــنیم!
مــا تــوی زنــدگیمـــون هــیچ وقـــت کـــسانی کــه
زحـــمت هــای اصــلی رو بــرای مــا مــی کـشند نـــمیبینیم،
مــا فــقط دوســت داریــم کــسانی رو بــبینیم کــه بــرامــون نــقش بــازی مـی کنند


یوسف
ساعت19:13---4 شهريور 1392
سلام مرسی بم سرزدید لینکتون کردم

morteza
ساعت14:13---4 شهريور 1392
سلام وب قشنگی داری ممنون که بهم سرزدی لینکت هم کردم

Lisa
ساعت13:39---4 شهريور 1392
uh' oh!

amin13
ساعت12:59---4 شهريور 1392
دمت گرم

احمد
ساعت11:42---4 شهريور 1392
سلام
مطالب زیبایی دارید من هم سال 88 خیلی دنبال فراماسونری بودم .
کنجکاوی من با سخنرانی استاد رائفی پور شروع شد ، به صورتی بود که من کل اینترنت را شخم زدم چون فراماسونری مطالب جالب و شگفت انگیزی بود ولی با شروع شدن نمیدونم سال 89 بود یا 90 ، استاد رائفی پور سخنرانی کرد و گفت فراماسونری دیگر تموم شد ما نباید داخل فراماسونری گیر کنیم چون این که دشمن بحث فراماسونری را توی دنیا راه انداخت(رو کردن بعضی اطلاعات سوخته و قاطی کردن آن با یکسری مطالب نا حق و اشتباه ) به خاطر این بود که یه کم حواس مردم را پرت کند .
با اون سخنرانی بود که دیگر من دنبالشا نگرفتم.

الآن به کمک استاد رائفی پور به حق بودن اهل بیت (ع) رسیدم.نمیگم قبلا قبول نداشتم.نه . ولی الآن بهتر می شناسمشون.خدا خیرش بده.
انشا الله مطالب وبلاگتون مورد قبول حضرت بقیه الله قرار بگرد.
در ضمن ممنون که به وبلاگ من سر زدید.
من لینکتون کردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392 | 1:42 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.